give me some of that sugar.

Borstar är nog det viktigaste när man ska göra en bra sminkning, därför tänkte jag tipsa om Mary Kays sminkborstar!
Billiga och bra, de kan köpas i ett set eller separat! :)


Såhär ser de alltså ut, kommer i en bra förpackning, först har vi en borste till ögonbryn/ögonfransar, den till höger är till rouge eller puder, som man väljer själv, den i mitten är för puder, sen de två sista är för ögonskuggor.
Tycker om den första ögonskuggsborsten eftersom den är så pass kompakt men ändå inte hård, lägger ögonskuggan jämnt fördelad.




Här har vi också en bra grej, Compact Set Pro, det här finns också i ett simplare set, men färre saker.
Men iallafall, det här innehåller 6 ögonskuggor, 1 rouge, 1 bronzing puder och ett pressat. Man får även med ett läppstift, ett läppglans och en applikator! :)
Det här setet är perfekt, man får också välja vilka produkter man vill ha i (alltså nyanser)

Aningen dyrt set, men med MaryKays dryga smink så kan du räkna att dessa räcker längre än vanliga.


Här har vi ännu en av Mary Kays underbara produkter, och en av mina favoriter, concealer.
Den är väldigt dryg, finns i fyra olika nyanser.



Här är de olika färgerna, jag älskar att deras produkter är så dryga!
Ja, den här ska nog också inskaffas när lönen ramlar in! :)

And the lips, dont forget the lips!

Det finns underbara produkter för läpparna (till exempel ett fantastiskt läppbalsam/scrub)
Men det man ser mest är väl deras läppstift, de finns i häftiga färger och likadant här, dryga.
Jag ska lägga ut om deras läppbalsam/scrub lite senare, eller kanske imorgon, men det är en riktigt häftig och unik produkt, som funkar.

De har också läppglans.

Jag älskar att dessa kvalitetsprodukter finns tillgängliga för alla, oavsett lön.
Det här är eftersom att som fristående hudvårdskonsult kan jag som "egen företagare" avgöra om jag vill göra en personlig avbetalningsplan eller inte. Det här ger en enorm frihet som man inte kan få hos affärer! :)
Det finns också en väldigt unik garanti, den är såhär:
Man får 100% ångerrätt, även efter man öppnat förpackningen (dock gäller det endast när man köper set)
Om någon undrar hur dessa set ser ut och vilka produkter som ingår är det bara att skriva en kommentar så lägger jag ut det! :)

DK, mikkess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0