mood. AKA. humör



Helluu, läsare! :)

Jag måste bara berömma Humör för deras senaste kollektion kläder, riiktigt snygga sommarkläder. En bra present ^^
Jag gillar verkligen deras unika stil, kolla på de här byxorna!



Något jag ska köpa när nästa lön ramlar in! ;) Tänk er dessa, med ett enkelt vitt linne (fan vad jag tjatar om vita linnen) men ändå, så förbannat snyggt. De här kläderna kan också bäras av tjejer, en del iallafall, ni som satsar efter the boyfriend-look. Lägger ut en bild på ett exempel efter jag publicerat inlägget!

DK, mikkess

Kommentarer
Postat av: Bea

FAN, vilka snygga! :D Jag skulle lätt kunna tänka mig att bära dem! :)

2010-05-13 @ 13:33:04
URL: http://beae.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0