sitta i soffan? ja tack!



Helluu! :)

Idag har det inte hänt så mycket, dagens höjdpunkt ska väl vara att mina ögonskuggor kom idag, ni kan se bilder på det tidigare inlägget! :) Någon som har en idé om en sminkning? Skriv gärna!
Jag har tänkt mycket på att göra någon sorts isblå/mörkblå sminkning med inspiration av typ havet, koraller? Jag har ju blåa ögon så tror det kan bli rätt så nice! :)

Dagens hissa och dissa!

DISSA.
Jag måste absolut dissa Charlotte Perellis hår i Talang ikväll, såg ut som om någon hade tuperat ett fågelbo och försökt locka lite.

HISSA.
Kanske old-news, men jag måste hissa Lady Gaga's tal i Washington på National Equality March, länk ->
http://www.youtube.com/watch?v=-5nJ7uyc9LU   bäst vid 2.40 :)


DK, mikkess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0