work it.

Hallu!

Mitt liv består nu av:
Jobb
Umgås
Träna
Jobb
Träna

Beach 2004, beach 2005, beach 2006, beach 2007, beach 2008, beach 2009, beach 2010 SKA FAN VARA DEN SISTA!
Nu ska jag kunna trivas med min vikt i sommar, tänker inte gå på stranden och må dåligt.
Nu ska ni inte tro att det saknas självförtroende i denna lilla bög, nehejdu, möjligtvis distans och självkänsla men icke självförtroende.
Ni som läser nu vet nog hur detta känns? Hur fan orkar man räkna beach efter beach efter beach, ta tag i saken och gör något åt det! (tänker då jag efter sisådär 6 år)

In other news, snart är det dags för tatuering, detta gillas mycket!
Ska göra en fågel som börjar på bröstet och fortsätter ner över armen, lägger ut bilder när den påbörjas! :)

Hur har min dag sett ut? Jo, det ska jag berätta för dig.

Jag vaknade ganska tidigt, klockan var väl ungefär 9, hoppade upp ur sängen, tog på mig träningskläder och for in till gymmet, träffade Camilla där!
Efter träningen tog jag en lugn stund i solariet för att därefter åka hem och duscha, låg och kollade på tv ett tag sen var det dags att åka till jobbet på personalmöte! :)
Vart förresten bjuden på middag med hela Ängens personal den 1 Juni, haha, ska bli mycket mys med vin och exotisk planka!
Moving on, efter det blev det jobb, jobb, jobb. Senare på kvällen efter jag slutat skjutsade jag runt Bärta för att sen släppa av henne hos Jenny, jag åkte hem och gick en sväng (40 minuter dampgång) Ja, det ser ju inte friskt ut när man svänger med armarna och benen knappt hinner med. Hahaha, jag skrattar när jag föreställer mig hur jag ser ut när jag går dessa "damppromendader"

Nej, nu är det dags att hopp i säng, imorgon blir det att fira Amandas födelsedag! :)

Double kisses, mikkess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0