Fristående hudvårdskonsult

Ja, låter kanske komplicerat, men det är faktiskt enkelt, jag kan hjälpa dig att få en underbar hy och hjälpa dig med olika sminkningar med hjälp av Mary Kays produkter, jag är fristående vilket skulle kunna översättas som egen företagare, ett väldigt litet företag dock. Jag tar emot beställningar och håller i Hudvårdsklasser. Jag har precis lagt en beställning så tänkte lägga ut vad jag beställde och skriva lite om dom! :)





Här har vi en liten del av Mary Kay Men's collection. Det här är raklöddret, jag ser verkligen fram emot att prova den! Som vanligt så är den väldigt dryg, den här räcker upp till 6 månader.



Här har vi ögonbrynspennorna, jag ska köpa en sån här till mig själv, because im all about the eyebrows, därför förtjänar dom det bästa.




Mary Kay, mineral eye color.
Underbara ögonskuggor i en mineralbaserad, oljeabsorberande formula som är lätt att applicera och ger dig ett hållbart resultat! Dessa ögonskuggor ger dig en intensiv färg som inte lägger sig i veck.
De är berikade med olika vitaminer såsom A, C och E. De finns i 28 olika nyanser.




Sist men absolut inte minst!
Den här produkten antar jag att nästan alla har hört talas om, det är MaryKays underbara foundation, seriöst, jag har aldrig använt en bättre foundation, den täcker, återfuktar och håller hela dagen, om inte två hela dagar. Man får dra bort foundation med handduken och det flesta tänker säkert att den täpper igen porerna då, men icke!

Den finns i två olika varianter vilket är Hel och Halvtäckande (Det här har ingenting med hur mycket den täcker utan vilket hudtyp du har)

Men absolut en av de bästa, den finns i 16 olika nyanser och räcker upp till 6 månader, jag använder rätt så mycket så mina räcker väl ungefär 3 månader (då använder jag varje dag och mycket)

Mascaran.
Ja, jag vet inte så mycket om den men har provat den en gång, jag tyckte den funkade bra, kanske aningen bättre än vanliga, men inte någon "wowza" effekt. Jag har hört mycket bra om den, men vet inte riktigt eftersom jag inte använder mascara (haha) eller har någon kompis som använder regelbundet.
Beställde nyss till min kära mor så får se vad hon tycker!

Ja, det här var allt om Mary Kays produkter för tillfället, ska lägga upp och skriva lite om deras Makeup Remover som jag verkligen älskar.

Double Kisses, mikkess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0