it's all in the makeup.

Förra veckan beställde jag "Din nya look" av Max Söderberg och igår kom den! :)
I den finns allt från sotiga ögon till en partymakeup, jag tycker om den väldigt mycket eftersom det är en steg för steg bok, så alla kan använda sig av den, oavsett utbildning eller erfarenhet.

Såhär ser den ut utifall ni skulle gå i en bokhandel eller bara vara intresserad av att lära er nya stilar!
Köp den!


Din nya look.



Igår köpte jag en hel del nya penslar som jag ska testa, köpte dom på lindex, jag måste bara säga att dom hade faktiskt skit snygga penslar, vissa av dom hade rosa hår :) Grymt.
Efter jag använt dom kan jag skriva hur jag tyckte dom var :)

Jag köpte också niveas ögonprimer, har inte provat den än men det kommer väl det också, kommer väl lämna några kommentarer om den också! :)

Haha, jag köpte också (ja, farligt att vara i affärer när man EGENTLIGEN inte har råd men man köper ändå)
en pulsklocka, en sådan som man spänner nedanför bröstmusklerna för att visa puls, kaloriförbränning och även fettförbränning i gram. Jag använde den igår när jag var ute och gick, tror den funkade rätt så bra, men den blev iallafall en liten kick i röven eftersom man ser hur mycket man förbrännt. Whats the price of motivation?


Idag blir nog en rätt så lugn dag, har bara suttit i soffan med morgonrocken och kikat på Topmodel bland annat, nu är det Ellen Degeneres sen blir det att hämta lillesyster från skolan och umgås med henne.

Double Kisses, mikkess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0