Satin Hands.



Jag tänkte bara snabba mig in med en bild på en av MaryKays produkter, det här setet heter Satin Hands eller Silkes Händer, den innehåller en emolient night cream, scrub och en mjukgörande kräm. Produkterna kan också användas/köpas separat.
Jag använder det här varje dag och jag har såkallade "problem händer" men det här har verkligen hjälpt mig!
Helt underbara produkter som är helt underbart dryga, de här tre produkterna räcker 6 månader, rekommenderas att användas 1-2 gånger per dag.

Morsdags-present ? :)

Double Kisses, mikkess

Kommentarer
Postat av: julia

Det där har jag provat och är hur bra som helst!

2010-05-10 @ 00:47:57
URL: http://juliamarcusson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0