some good, some bad, some memories

Bilder jag tagit, tänkte liva upp med lite färger och känslor! :D





Vad vi lägger bakom oss. :)





Awsome Autumn





En bild på sommaren, längtar mer än någonsin!





Var länge sen jag tog den här bilden, men jag gillar dysterheten i den! :)





Vinterland, vackert men plågsamt :)






Winterfreeze





Jag och Camilla kramas utanför hotellet i Prag, <3





Bild på Josephine från klassen.





Inne i Prag, amatörbild av mig, men jag gillar den!




Den här bilden tog jag när jag var i Prag, det här var ett arbetsläger som låg en bit utanför staden. Mäktigt att vara där!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men love bilden på oss !

2010-05-09 @ 21:52:52
URL: http://sharemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0