cyckelpremiär, flytt och solmys.





Igår hade jag och Bäätrud cyckelpremiär, vi cycklade ut till en brygga och snacka skit, mycket bra!
Jag kom på att Millie (Dumfan) frågade mig om jag vela på hos henne medan hon var iväg och jobbade, hon började jobba på 3 i måndags men jag kan ju inte eftersom jag ska flytta till Stockholm i höst. Men Bärta vill och kan flytta till Göteborg så nu ska hon få hyra Millies lägenhet tills hon skaffar eget, hoppas du får jobb så du kan dra härifrån! :)





Senare på kvällen åkte vi på en liten utforskningsfärd, blev väl inte så mycket mer med den, men vi åkte ut till stugan och kikade lite, ser fram emot sommaren när vi kan ha fäst där ute!

Sommar 2010!

Kommentarer
Postat av: Bäärtrud

Göteborg kommer bli awesome! :*

2010-05-05 @ 18:07:25
URL: http://paracetamol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0