en måndags-kväll med mys




Helluu!

Eftersom jag är sjuk har jag tänkt ligga i sängen hela eftermiddagen/kvällen och läsa gamla tidningar, bl.a ELLE, SOLO, Sofis mode. Tycker om att kolla hur de sminkar modeller och försöka hitta lite inspiration till egna sminkningar, jag har tänkt fråga en kompis om vi ska sätta oss ner någon kväll och ge järnet med penslarna, hoho, kör så det ryker ( Eller ? ) Haha.

Förresten så fick jag med en Duo Concealer i SOLO tror jag det var, som jag tänkte tipsa lite om, jag vet dock inget pris på den. Märket är Laura Key och det är två i en concealer, vad jag menar med det är att den innehåller två olika nyanser, den är inte så fast som jag upplever att vissa concealers kan vara, utan mer krämig. Jag tycker om den, men som sagt, vet inget pris så kan inte riktigt säga om den är prisvärd eller inte. En Concealer jag däremot kan säga är prisvärd är MACs Studio Finish SPF 35, den är väldigt prisvärd eftersom den är väldigt dryg, den innehåller E och A Vitaminer och inte heller så dyr.
 Den kostar omkring 175 kr



Ha en trevlig kväll! Kommer fler inlägg under kvällen! :)

DK, mikkess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0