godmorgon, eller godnatt?

godmorgon! :) vaknade för ungefär en timme sen eftersom jag trodde att jag började jobba kvart i sju, när jag egentligen börjar halv åtta! >_< haha. men då har jag lite extra tid att bara sitta här och njuta av min överdrivet stora tekopp.

Jag halv sju på morgonen.



Såhär är väl då hur jag ska se ut halv sju på morgonen.



Idag hoppas jag på att jag får 120paletterna + penslarna, jag har haft bra koll på posten.se med kolli-id men ingenting har synts sen jag beställde dem, föräns igår! :)
Dock stod det lite konstigt men jag kom fram till att dom kommer nog idag.
Så då kanske det blir så att det kommer en videoblogg längre in åt dagen! :)

DK, mikkess

Kommentarer
Postat av: Bea

Micke, jag älskar din blogg! :D

Jag läser den i princip varje dag. :)

2010-05-14 @ 11:53:40
URL: http://beae.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0