Godmorgon, idag igen!

Godmorgon! :) Har varit vaken ungefär en halvtimme nu, konstigt nog rätt så pigg, kanske är mitt nya te? Jag kommer inte riktigt ihåg vad det heter men det är gott, gott gott! :) Speciellt vaniljsmaken.
Jag tror inte att dagen har så många äventyr planerade åt mig, jag börjar jobba kvart i sju, slutar två, efter det får vi se, jag tyckte att dom lovade 22 grader idag med sol, men som det ser ut nu vill man bara ta på sig en tjockjacka, mössa och en fet scarf :/
Så sitter jag här igen då, vaniljte i handen och ägg på g.

Idag kan det bli så att jag får bilderna vi knäppte i måndags inför repotaget i Frida & Isabelles företag, får väl hålla tummarna! :)

Nej, nu börjar mina ägg bli klar, så ska börja göra frukost, ha en morgon!



DK, mikkess

Kommentarer
Postat av: Emma

Men men men men!! dålig uppdatering idag grappen.

2010-05-16 @ 02:08:02
URL: http://paracetamol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0