interviewww.mikkess.blogg.se :)

Tjolahopp!
Dagen började med snooz, haha, så jäkla trött. Men upp kom jag iallafall och fick snabba mig in till stan för att vara med på ett projekt. Projektet går ut på att göra om bok om ungdomar som går eller har gått igenom mycket, Frida och Isabelle frågade mig om jag skulle vilja vara med, och självklart vill jag det! :)

Vi träffades på Furan och där satt vi ett bra tag, pratade fram och tillbaka, mycket trevligt! :) Efter det gick vi vidare för att ta lite foton och jag tror de blev väldigt nöjda och då är jag nöjd!

När tidningen kommer att släppas kommer jag självklart skriva om den, och antagligen visa intervjun! Bilderna kommer att vara klara inom snar framtid och då kommer jag kanske lägga ut dem med, om jag får för dem? :)



Här är alltså skönheterna, Isabelle & Frida.
Underbaring, raring.

DK, mikkess

Kommentarer
Postat av: Frida

Det ska inte vara ett problem att lägga ut dem och du har både texten och bilderna i inkorgen på torsdag eller fredag! :) Tack så hemskt mycket, åter igen!

2010-05-10 @ 17:09:24
URL: http://thefworld.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Bilderna blev skit snygga allihop! Kommer bli riktigt svårt att välja ska du veta! ;) skickar dom till dig om någon dag :)

2010-05-10 @ 19:23:27
URL: http://isabellematildakruger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0