Käs uppdatering.

I know! :( Shame on me!

Men jag har verkligen haft fullt upp, har jobbat 14 el 15 timmars turer och när jag kommit hem så har jag faktiskt inte orkat sätta mig vid datorn! :/

Men jag tänkte bara säga att jag säljer alla mina Mary Kay produkter, 30% drar jag av!
Jag har inte så jätte mycket produkter kvar, men jag har iallafall några, tror det bara är hudvård, eller kanske lite smink, jag vet inte riktigt!

Men om någon är intresserad så gäller först till kvarn!

Jag skulle starkt rekommendera denna. Jag har inte tillräckligt mycket tid för att berätta varför, jag tycker bara att alla borde ha en!

DK, mikkess


Kommentarer
Postat av: emma

vad kostar den där? mitt minne är inte superbra, men jag skulle vilja ha en sån eftersom den är awesome.

2010-05-21 @ 12:48:22
URL: http://paracetamol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0