mohovie!

Har legat och degat hemma hela eftermiddagen/kvällen som sagt, och nu senaste 2.5 timmarna har jag spenderat i sängen, med datorn i knät och kollat på 2012!

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den, den är ju som alla säkert redan vet en riktig klyscha, världen går under, noaks ark, eller den här -> dom (huvudpersonerna) hinner ALLTID iväg i sista sekund!
Men det är fortfarande en spännande film med bra effekter, klart sevärd, men ingenting man prioriterar framför en film man vet är bra.



Något jag heller inte förstår är varför jag utsett mig till en jävla filmrecensent?
Nu får jag lägga ner det här med filmer. Haha.

Hoppas jag varit till lite hjälp.

DK, mikkess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0