news all the way!

Jag tänkte bara snabba mig in med ett inlägg om en Nyhet inom MaryKay! :)

Det här är alltså Trial Miracle Set, det är i princip Basic Setet fast mindre, kanske för någon som inte är riktigt säker om dom kommer att fortsätta? Det räcker som sagt i en månad och här är vad det innehåller:

* 1-3 Scrub
* Mjukgörande
* Dagkräm & Nattkräm
! :)

(Hur dessa används kan ni läsa om i inlägget -> morgon & kväll)

Jag tycker att det är riktigt bra att komma med ett sånt här set, det ger en möjlighet att prova hur det är att hålla på med hudvård utan att spendera de pengar det kostar att köpa ett riktigt set! Bra gjort, Marykay! :)



Om det är någon som har funderingar omkring MaryKay och deras produkter är det bara att skriva, jag skickar gärna iväg en liten broschyr om deras populäraste smink och hudvårdsprodukter!

DK, mikkess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0