remove some makeup!

Ja, här är då, som lovat, Mary Kays olje fria makeup remover!

Det här en en produkt som jag verkligen rekommenderar alla att skaffa sig!
Den här är också, som vanligt en väldigt dryg produkt som räcker upp till ett halvår, ta en droppe på en bomullsvadd och dra bort sminket! Det är verkligen så enkelt. Kanske aningen överdrivet med en droppe, men det behövs absolut inte mycket! :)
Den här makeup removern är siktad, vilket betyder att den "delas" i mitten. Om man kollar på flaskan så kan man tro att det är olja, men som sagt, den är oljefri.
Någon som kan gissa vad den innehåller ? I didnt think so! :)
Det är silikon, det här är för att den ska ge en så behaglig smink borttagning som möjligt och inte "feta" upp huden! :) Finnemang hörrödu!



 


Men iallafall, när jag använder smink runt ögonen (vilket är när jag testar olika sminkningar på mig själv) så använder jag mig av denna. Det borde ni också göra!

DK, mikkess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0