som sagt, accessorize!

Alla smycken finns på Chique.se.

Här har vi en riktigt snygg ring, detaljerad med snygga diamanter (pärlor).
 
Jag gillar den här starkt eftersom den ger ett bra statement, ska absolut köpa denna.


Wowza! Gillar den här taggbollen till ring, man kan planera en hel outfit runtomkring den! :)

Och som jag ser det, en riktigt snygg makeup, en lite snyggare spinn på en vanlig "sotade ögon", askgrå med lite silver och highligt. Förhoppningsvis får jag mina paletter snart så kanske jag kan visa sminkningen! :)

Ni som har pengar över just nu, KÖP DEN! Kan vara det snyggaste halsbandet jag sett på länge, det här, första ringen och dessa örhängen, hell to the yes!

Till den här utsmyckningen skulle jag nog köra en overdramatic sminkning, lite svart, lite lösögonfransar, lite fabulous! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0