work, work, work.

Dålig uppdatering på senaste, men det kan vara för att jag har jobbat mycket. Men ändå riktigt kasst av mig.
Idag har jag jobbat 15 timmar, och det blev 21 timmar med OB-tillägg ;) Mycket skönt!

Igår så åkte jag över till Bärta för att testa lite smink och olika sminkningar, mycket kul, men behöver mycket träning! :) Jag lägger ut en bild senare, en liten sommarfärg-sminkning :)


Tänke lägga upp lite mer snygga smycken, de här finns också på chique.se :)



Riktigt fint halsband, dock vet jag ingen storlek (kan tänkas att det är ganska litet
Ett plus är att de flesta av dessa halsband/accessoarer är relativt billiga! :)



Klassisk text, men ändå snyggt. Jag kan inte vänta tills jag får lön! :D



Peace. Ja, ett enkelt och fint silverhalsband funkar alltid!



Nu till veckan eller nästa vecka har jag tänkt att boka en dejt med Sandra Bengtsson och ha en liten smink-kväll!
Förhoppningsvis kan hon lära mig några tekniker :) Kanske lite vin på det också? ;)

Nu ska jag nog kolla vidare på TV, känner mig lite trött!

DK, mikkess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0